Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2014 11:01 - Мачът между ГЕРБ - БСП/ ДПС ще бъде решен в продълженията
Автор: fire Категория: Политика   
Прочетен: 4479 Коментари: 17 Гласове:
9

Последна промяна: 05.05.2014 11:24


  Интервюто е дадено за сайта на студентите по журналистика в УНСС: http://novata-jurnalistika.blogspot.com/2014/05/blog-post.html   
  Безспорната тема през последните месеци е “ИЗБОРИ 2014” за Европейския парламент (ЕП), малко преди нея обаче множество публичните образи като Волен Сидеров, Делян Пеевски, Николай Бареков и редица институционални мъже, които няма да се явяват на избори, някак грубо и скандално влязоха в битката за кое е правилното за България. Как смяташ обстановката преди избори ще повлияе ли на тях или отново е възможно да се разболеем от амнезия? - „Избори 2014” са избори за Европейски парламент, а не за български такъв. Но жаждата за реванш на десните партии и надеждите на протестиращите за тържество на морала – от една страна, съчетани със стремежа на управляващите на всяка цена да мобилизират електората си и целия държавен апарат, за да се създаде впечатление за стабилност в управляващата коалиция – от друга страна, нагнетяват едно изкуствено напрежение около тях и ги превръщат в своеобразна битка за България. Колкото и да са наивни тези фактори биха повлияли за леко покачване на избирателната активност в сравнение с традиционно ниската за този тип избори. 
Кое е посланието в настоящата предизборна кампания, което би накарало хората да направят своя разумен избор на 25 май?
- Като част от Европейския съюз България, а в частност и родните политически партии трябва да разполагат с експертиза и да предложат конкретни решения по най-наболелите общоевропейски проблеми: как да се ликвидират последствията от дълговата криза, как да се справим с високия процент безработица, демографският срив, федеративна Европа ли ни е необходима или запазване на статуквото, трябва ли България да се присъедини към Еврозоната, какви мерки да се предприемат за влизането ни в Шенген и пр. Дебатите между кандидатите и посланията, които генерират би следвало да бъдат в тази посока, за да могат избирателите да оценят техните идеи и на тази база да направят своя избор на 25-ти май.

Каква е твоята прогноза за мача между ГЕРБ и БСП/ ДПС? А ако в него влязат в игра Реформаторския блок, АБВ и “България без цензура” – как ще завърши той?
- Ако трябва да използвам спортната терминология, не смятам, че изходът от мача между ГЕРБ – БСП/ ДПС ще бъде решен на идните избори, а в дългите продължения, които ни предстоят след това. Резервните играчи, или както проф. Михаил Мирчев ги нарича партии-дубльори - РБ, АБВ, ББЦ, ще водят собствена и независима от водещите партии битка, нещо като мач за 3-то и 4-то място. Далеч по-непредсказуемо е обаче съревнованието между националистическите формации „Атака” и НФСБ. Социологическите прогнози до момента не дават големи шансове и на двете партии да реализират мандат, което ако се случи, ще бъде особен парадокс на фона на засилващите се националистически и популистки тенденции в повечето европейски страни. 

Ако можем да определим качествата и недостатъците на основните играчи в листите за евродепутати... В какъв ред по достойнства би подредил първите Томислав Дончев (ГЕРБ), Меглена Кунева (Реформаторски блок), Сергей Станишев (БСП), Фелиз Хюсменова (ДПС), Ивайло Калфин (АБВ) и Николай Бареков (ББЦ)?
- От социологическа гледна точка не е коректно да правя каквито и да било класации на кандидатите според техните достойнства и недостатъци. Това е единствено в ръцете на избирателя. Прави впечатление обаче, че при повечето партии се залага на силни и разпознаваеми фигури, експерти в своята област и владеещи чужди езици. Този идентичен профил на водачите на листи със сигурност е положителен сигнал за извадени поуки и преодоляването на синдрома „Румяна Желева”.

Мотото на изборите призовава “Действай. Съдействай. Въздействай”, а след тях какво ще последва? Ще се отрази ли разпределението на местата в Брюксел върху кабинета “Орешарски”?
- Тези избори са натоварени с много очаквания най-вече за опозиционните партии в България, но според мен на този етап липсва сериозна аргументация за ползата от някакви сериозни размествания на върха на държавата. Двете идеи, които се въртят в публичното пространство са за падането на кабинета „Орешарски” и за смяната на президента Росен Плевнелиев. Защитниците на едната идея са основни противници на другата. Тази ситуация не е особена продуктивна с оглед на цялостната картина в страната ни и не виждам как нови предсрочни парламентарни или предсрочни президентски избори ще върнат оптимизма по лицето на българина. Честата смяна на правителства е сигнал за политическа нестабилност, води до още по-мудна държавна администрация и несигурност за бизнеса. Освен това идеологът на коалицията Сергей Станишев отдавна е доказал, че приема твърде непукистки всички загуби, които инкасира до момента и доброволното хвърляне на оставка би бил граничещ с революцията акт. Сходна е и ситуацията с президентската институция – след като няма сериозни пречки за изпълнение на конституционните функции на Плевнелиев, неговата смяна е необоснована. Понякога е необходимо родните политици да боравят по-често с разума, отколкото с чувствата, защото техните ежби ги плаща българският народ.

Кой според теб не би отишъл да гласува? 
 - Причините за отказ от гласуване на избори за Европейски парламент са много – засягат както фундаментални страни от конструкцията на Съюза, така и проблемите, срещу които ЕС се изправя ежедневно. Сложната му институционална подредба го прави не особено прозрачен за гражданите, далеч не толкова демократичен за колкото го представят и не толкова ефективен, колкото ни се иска. Процесите, които текат в последните няколко години също влияят върху избирателите. Тежката криза от 2008 г. остави в изолация милиони млади и образовани, но безработни хора. Накара мнозина да се преквалифицират и да се задоволят единствено с покриване на текущи сметки и осигуряване на прехраната. Спасяването на икономиките на страните в рецесия с парите на европейския данъкоплатец също предизвика вълна от недоволство. Оказа се, че едни могат да спазват финансова дисциплина, а други са специалисти в заобикалянето й. Това респективно води до дефицит на справедливост, до озлобление, нестабилност и протест, бил той явно изразен чрез подкрепа на извънсистемни и евроскептични партии или чрез негласуване.  Тревоги будят и зачестилите напоследък новини за сепаратистки намерения в Европа (в Каталуния, Шотландия, Венето, Бретан). Към тях следва да се прибави и дилемата на Великобритания дали да остане член на ЕС или да напусне. Т.е. в области, които се намират или в самото ядро на ЕС, или гравитиращи около него и страните са в горната точка от модернизационното развитие самата идея за обединение постепенно започва да ерозира. Прокрадват си път първичните пориви на национализъм и се търси нова собствена идентичност извън сегашните държавни и общностни граници. Тези индикации показват, че ЕС вече не онзи магнит, не е магията, която бе завладяла поколения политици, общественици и обикновени хора. И макар тезите за скорошното му разпадане да са силно преувеличени, то боледуването му никак не е безопасно. На ЕС му е нужна нова идеология и преутвърждаване на ценности и идентичност. Без това ще бъде един кух организъм с все по-избледняващи функции и слаба подкрепа от европейския гражданин.

*  
Пламен Нанов завършва социология в Пловдивския университет „Паисий Хилендарски”. Малко след това е и дипломиран магистър по „Дипломация и международни отношения”. От началото на 2014 г. е докторант по „Социология на правото” в ПУ. Интересува се от политическа социология, международни отношения, геополитика, национализъм, тероризъм и конфликти. Как определя ситуацията на политическите сили у нас преди изборите за Европейския парламент на 25 май, попита Стоян Нешев. 


Тагове:   ДПС,   БСП,   Атака,   АБВ,   ЕС,   ГЕРБ,   ЕП,   НФСБ,   РБ,   избори 2014,   ББЦ,


Гласувай:
9
0



1. mt46 - Тези избори са
06.05.2014 10:20
без съществено значение за българския народ...
цитирай
2. fire - Така е, но не всички го разбират.
06.05.2014 10:58
Създава се една излишна драма около тях, но явно партиите по този начин трябва да си мобилизират електората.
цитирай
3. rumyn - не съм съгласна с вас! не споря! а ...
06.05.2014 15:29
не съм съгласна с вас! не споря! а противореча...
много е важно кои дришловци ще изпратим да ни представляват като народ и държава там в евро парламента, защото от това какви сме си ги харесали ония дето не говорят български ще си вадят извод какъв народ сме. та де - че тука сме си избрали да ни управляват хора които явно са за усмирителна риза си е наш проблем само. но ако и там пратим такива вече ще ни е огромен проблем :)
ония няма да дойдат тук за да се поразходят и да общуват с нас за да разберат че нашите парламентьори не са правилната извадка от българското мислене и държание.
........................................
цитирай
4. fire - rumyn, винаги уважавам правото на различно мнение. Но в случая смятам, че
06.05.2014 17:52
изборите биха били важни, ако реално определяха политиката на ЕС. А тя се определя първо от основното ядро: Германия - Франция, след тях (или успоредно на тях) САЩ, накрая идва Европейския съвет, Комисията и чак тогава е Европейския парламент. Така е според най-изявените геополитици и експерти по межд. право. Една моя преподавателка по Право на ЕС казваше: "Да си евродепутат и най-сладката и безгрижна работа", а в предния постинг съм обяснил защо.
цитирай
5. rumyn - fire , съгласна съм с теб, но
06.05.2014 19:34
на тези безгрижници им се пада честа да ни представят като народ, като мислене, като поведение. и точно от тях зависи какво ще е масовото настроение към държавата ни. техните изяви биха могли да смекчат или усилят негативното отношение на цяла европа към нас като нация. да не забравяме че благодарение на крадци, бандити, проститутки и други от този вид общото настроение към нас българите е много лошо. и ако им добавим и в парламента такива екземпляри ще си до рисува ме образа на такава нация която е по добре да си стои в държавата и да не диша ако може.
цитирай
6. zaw12929 - това правителство ще си изкара мандата
07.05.2014 08:12
На коча оная работа се клати, ама не чакаи да паднат
НЯМА ДА ИМА ПРОДЪЛЖЕНИЕ- ТАКИВА СА ПРАВИЛАТА НА ЗАКОНА, А МОРАЛЪТ Е В СИЛАТА СИ, САМО, АКО Е ОБЛЕЧЕН В ЗАКОН...

НАПЪНИТВ- ЗАКОННО, АМА НЕ Е МОРАЛНО СА СМЕШКИ НА ХОРА, НЕВЕЖИ , НАГЛИ, ЗАЩОТО ИСКАТ ДА ИЗЛЪЖАТ ОБЩЕСТВОТО

това правителство ще си изкара мандата, защото е законно избрано и е демократично да го подкрепим, за да има шанс за България, а така тя не върви, а пълзи, но не е редно да дава шанс на изхвърлените от вота- до сега в тези 25 години БСП три пъти даваха властта на провалените сини след прорести и те съсипаха жестоко България
Стига сте манипулирали, БСП не е комунистическа, ДПС не е противозаконна, но става така, че България ще бъде спасена накрая от АТАКА, а народа ще издигне Волен до Левски, защото сме на ръба в икономика, демография и политическа нетърпимост
НАЙ ДОБРЕ Е ВЕЧЕ ДА НЕ СЛУШАМЕ МЕДИИ, ДА НЕ ЧЕТЕМ ВЕСТНИЦИ- ДА НЕ ГИ КУПУВАМЕ, КАТО ПРОТЕСТ ДА НЕ НИ ЙЪЖАТ САЩ ЕС ЗАБЪРКАХА УКРАЙНА И ХВЪРЛЯТ ВИНАТА НА РУСИЯ, А ЩЕ ПОСТРАДА БЪЛГАРИЯ, ТОЗИ НОМЕР Е ЗА ДА НИ НАКАРАТ ДА КУПУВАМЕ АЛЕРИКАНСКИ ВТЕЧНЕН ГАЗ НА ТРОЙНА ЦЕНА, АМЕРИКАНСКО ТРЕТА УПОТРЕБА ОРЪЖИЕ...ТЕ ДА ИМАТ РАБОТНИ МЕСТА, А НИЕ- ГЛАД И СМЪРТ...
АЗ НЕ СЪМ РУСИФИЛ НИТО РУСОФОБ, НИТО СИН НИТО БСП ИЛИ ДПС- АЗ ОБИЧАМ САМО БЪЛГАРИЯ, СЕЛОТО НА БЪЛГАРИЯ И НЕ ИСКАМ ДА МЕ ЛЪЖАТ ЖАЛКИ ГЛУПАЦИ ОТ ВСЯКАКВИ МЕДИИ
цитирай
7. rumyn - zaw12929,
07.05.2014 09:01
съгласна съм , че ще си изкара мандата.
само че, не съм съгласна че спасението ще дойде от партия водена от един неуравновесен човек!
на българия са и нужни нови личности. само дето докато се разхождахте по софия цяло лято не се оглеждахте, не се слушахте един друг и не ги намерихте кои са тези които да ни управляват и да не са покварени от миналото ни :)
цитирай
8. zaw12929 - съгласна съм, че ще си изкара ман...
07.05.2014 09:40
rumyn написа:
съгласна съм , че ще си изкара мандата.
само че, не съм съгласна че спасението ще дойде от партия водена от един неуравновесен човек!
на българия са и нужни нови личности. само дето докато се разхождахте по софия цяло лято не се оглеждахте, не се слушахте един друг и не ги намерихте кои са тези които да ни управляват и да не са покварени от миналото ни :)


ДОКАТО УМНИТЕ СЕ НАУМУВАТ, ЛУДИТЕ ЩЕ СЕ НАЛУДУВАТ ТАКА СМЕ СИ ДОКАРАЛИ ТУРСКОТО РОБСТВО С НЕСЪГЛАСИЕ КОЙ ДА ВОДИ БАЩИНАТА ДРУЖИНА... КОЛОНИЯ НА ЕС И САЩ , НЕ ИСКАМЕ РУСИЯ- АТАКА ПЕЧЕЛИ ХОРАТА И НЕ Е ВЪПРОС НА МОЕ ЖЕЛАНИЕ, А НА ВСЕОБЩАТА ОМРАЗА ...
ДА СЕ НАРИЧАТ ДЕПУТАТИТЕ НА БЪЛГАРИЯ БЕЗГРИЖНИЦИ, НЕОТГОВОРНИ И ОЩЕ ПРОСТОТОО Е НАЙ МАЛКОТО ГЛУПАВО, ВМЕСТО ДА ИСКАМЕ ОТ ЕВРОПА ЧРЕЗ ТЯХ
НА ВАС ЛИЧНО КАКВО ВИ Е НАПРАВИЛ ПЕЕВСИ- ВСИЧКО ЗНАЕТЕ ЗА НЕГО ОТ МЕДИИТЕ, ОТ МАНИПУЛАЦИИТЕ. МОЖЕ ДА НЕ ХОДИ В ПАРЛАМЕНТА, ЗА ДА НЕ ПРЕДИЗВИКВА ПРОТЕСТИ- ТОЙ НЕ Е ЖУРНАЛИСТ, НЕ Е ПИСАЛ МАНИПУЛАЦИИ НО Е ПРИТИСКАН ОТ ВЛАСТТА, ЗА ДА ВРЕДИ И НЕ ГО Е ПРАВИЛ И ИЗПАДНА В НЕМИЛОСТ ИМЕННО ЗАТОВА
НЕПРЕДИЗВИКАНАТА ОМРАЗА Е ДВОЕН ГРЯХ. АКО ИМАХМЕ ВЯРА В БОГ, А ТОЙ Е ЕДИН ЗА ВСИЧКИ, АКО ПОДКРЕШЯХМЕ ВСАКО УПРАВЛЕНИЕ, ДОШЛО ПО ЗАКОНЕН РЕД СЛЕД ИЗБОРИ- ЩЯХМЕ ДА ДАДЕМ ОТПОР НА ЧУЖДИТЕ СИЛИ
ДА НЕ СМЕ ЗАВИСИМИ ОТ РУСИЯ, Е МАНИПУЛАЦИЯ, ДА НЕ ВИДИМ КАК ТЕ НИ УНИЩОЖИХА ИКОНОМИКАТА- ЗАЩО СА НИ ПАЗАРИ- НИЕ ВЕЧЕ НЯМАМЕ СТОКС, ОСВЕН ДЕЦАТА НИ И ТЕ ГИ ВЗЕМАТ С ИЗМАМА В ЕВРОПА ИМА 13 000 НАЙ КРАСИВИ ПРОСТИТУТКИ И ТЕ СА БЪЛГАРКИ
В РУСИЯ НЯМА БЪЛГАРСКИ- НЯМА НИКАКВИ ПРОСТИТУТКИ, НЯМА БЕЗРАБОТИЦА МИНИМАЛНАТА ПЕНСИЯ Е 660 РУБЛИ, А РАЗХОДИТЕ ЗА ТОЛ, ВОДА, ТЕЛЕФОН СА НИЩОЖНИ, КАКВИТО БЯХА И У НАС ДО 89 ГОДИНА- ТОКЪТ БЕЩЕ 0.005 ЛВ/КВТ И НЯМАШЕ ПО МАГАЗИНИТЕ ХРАНИ С ЕТА... А ВИЕ СТЕ СЕ ЗАГРИЖИЛИ ЗА ПУТИН
НЯМАМ ДУМИ, НО ВИНАТА Е НА МЕДИИТЕ, КОИТО НИ МАНИПУЛИРАТ
ИМАТЕ ЛИ ЗНАНИЕ, ЧЕ САНСТЕФАНСКА БТЛГАРИЯ БЕ ОРЯЗАНА ОТ ЕВРОПА И ОТ 7.5 МЛН ОСТАНАХА В БЪЛГАРСКА ДЪРЖАВА 2 МИЛИОНА. РУСИЯ НИ ОСВОБОДИ, А ЕВРОПА ВЪРНА НА СУЛТАНА...
цитирай
9. rumyn - zaw12929
07.05.2014 12:00
добре , но защо крещиш?
/АТАКА ПЕЧЕЛИ ХОРАТА И НЕ Е ВЪПРОС НА МОЕ ЖЕЛАНИЕ, А НА ВСЕОБЩАТА ОМРАЗА ..
не знам кои хора е спечелила атака щом прогнозите са под 3% да гласуват за нея.
не беше ли прага 4% за да влезе законно ? а след като на предни избори е влязла значи е минала въпросните 4%. а щом сега е по 3% не губили поддръжници?
/НА ВАС ЛИЧНО КАКВО ВИ Е НАПРАВИЛ ПЕЕВСИ- ВСИЧКО ЗНАЕТЕ ЗА НЕГО ОТ МЕДИИТЕ, ОТ МАНИПУЛАЦИИТЕ. МОЖЕ ДА НЕ ХОДИ В ПАРЛАМЕНТА, ЗА ДА НЕ ПРЕДИЗВИКВА ПРОТЕСТИ- /
да ти кажа какво лично на мен ми е направил:
след като от моите данъци той получава заплатата си и всички като него , аз се явявам негов работодател!
и като такъв държа :
1 да посещава редовно работното си място!
2 да се постарае да е ефективен в службата която заема а не просто да минава времето да си вземе заплатата.
3 като не му се работи да си подаде оставката.
ако ти се държиш като него твоя работодател колко дълго ще те държи?
или ако се държиш като борисов или сидеров или който и да е от онези нагляри в сегашни и предишни правителства?
и децата ни избягаха в чужбина защото си нямат свестни родители да ги защитим. защото ние не можем да се спогодим едни протести какво точно искаме да постигнем с тях , а какво остава да успеем да наложим мнението си като народ - работодател на правителство и парламент !?!?!?!?!?!??!?!?
цитирай
10. fire - Аз имам една мечта.
08.05.2014 09:43
Българинът да престане да се кланя на партийни величия и техните приближени, да търси, да се бори и да изразява без свян интересите си. А този елит да заемА достойна позиция, а не постоянно да е в разкрачен стоеж между САЩ и Русия. Искам да има партии в истинския смисъл да думата и те да представляват свободни граждани от целия спектър - леви, десни, центристи и т.н. Искам да има действаща, а не квазидемокрация, искам да има толерантност, а не фалш, искам да има законност, а не слободия. България няма да стане Швейцария на Балканите, но нищо не й пречи да опита. Поне мечтите са безплатни ... засега.
цитирай
11. rumyn - харесва ми мечтата ти, подари ми я моля, или по точно ти вече ми я подари ...
08.05.2014 19:50
fire написа:
Българинът да престане да се кланя на партийни величия и техните приближени, да търси, да се бори и да изразява без свян интересите си. А този елит да заемА достойна позиция, а не постоянно да е в разкрачен стоеж между САЩ и Русия. Искам да има партии в истинския смисъл да думата и те да представляват свободни граждани от целия спектър - леви, десни, центристи и т.н. Искам да има действаща, а не квазидемокрация, искам да има толерантност, а не фалш, искам да има законност, а не слободия. България няма да стане Швейцария на Балканите, но нищо не й пречи да опита. Поне мечтите са безплатни ... засега.

цитирай
12. fire - Щом ти харесва
08.05.2014 22:36
ползвай я както намериш за добре. :)
цитирай
13. zaw12929 - Запомни- казвам го веднъж: Да не се правим на съдии и прокурори
09.05.2014 20:23
rumyn написа:
добре , но защо крещиш?
/АТАКА ПЕЧЕЛИ ХОРАТА И НЕ Е ВЪПРОС НА МОЕ ЖЕЛАНИЕ, А НА ВСЕОБЩАТА ОМРАЗА ..
не знам кои хора е спечелила атака щом прогнозите са под 3% да гласуват за нея.
не беше ли прага 4% за да влезе законно ? а след като на предни избори е влязла значи е минала въпросните 4%. а щом сега е по 3% не губили поддръжници?
/НА ВАС ЛИЧНО КАКВО ВИ Е НАПРАВИЛ ПЕЕВСИ- ВСИЧКО ЗНАЕТЕ ЗА НЕГО ОТ МЕДИИТЕ, ОТ МАНИПУЛАЦИИТЕ. МОЖЕ ДА НЕ ХОДИ В ПАРЛАМЕНТА, ЗА ДА НЕ ПРЕДИЗВИКВА ПРОТЕСТИ- /
да ти кажа какво лично на мен ми е направил:
след като от моите данъци той получава заплатата си и всички като него , аз се явявам негов работодател!
и като такъв държа :
1 да посещава редовно работното си място!
2 да се постарае да е ефективен в службата която заема а не просто да минава времето да си вземе заплатата.
3 като не му се работи да си подаде оставката.
ако ти се държиш като него твоя работодател колко дълго ще те държи?
или ако се държиш като борисов или сидеров или който и да е от онези нагляри в сегашни и предишни правителства?
и децата ни избягаха в чужбина защото си нямат свестни родители да ги защитим. защото ние не можем да се спогодим едни протести какво точно искаме да постигнем с тях , а какво остава да успеем да наложим мнението си като народ - работодател на правителство и парламент !?!?!?!?!?!??!?!?


Пеевски работи пише закони, проверява законността на написани, защото е юрист и не ходи в Парламента, за да не предизвика излишни протести
Има кой да му държи сметка
Работното място на депутата не е само в Парламента...
пиша с главни букви- не съм добре със зрението и се извинявам!
Не можеш да съдиш, когото не познаваш. Не си виновен, че ни манипулират.

цитирай
14. zaw12929 - добре, но защо крещиш? /АТАКА ...
09.05.2014 20:33
rumyn написа:
добре , но защо крещиш?
/АТАКА ПЕЧЕЛИ ХОРАТА И НЕ Е ВЪПРОС НА МОЕ ЖЕЛАНИЕ, А НА ВСЕОБЩАТА ОМРАЗА ..
не знам кои хора е спечелила атака щом прогнозите са под 3% да гласуват за нея.
не беше ли прага 4% за да влезе законно ? а след като на предни избори е влязла значи е минала въпросните 4%. а щом сега е по 3% не губили поддръжници?
/НА ВАС ЛИЧНО КАКВО ВИ Е НАПРАВИЛ ПЕЕВСИ- ВСИЧКО ЗНАЕТЕ ЗА НЕГО ОТ МЕДИИТЕ, ОТ МАНИПУЛАЦИИТЕ. МОЖЕ ДА НЕ ХОДИ В ПАРЛАМЕНТА, ЗА ДА НЕ ПРЕДИЗВИКВА ПРОТЕСТИ- /
да ти кажа какво лично на мен ми е направил:
след като от моите данъци той получава заплатата си и всички като него , аз се явявам негов работодател!
и като такъв държа :
1 да посещава редовно работното си място!
2 да се постарае да е ефективен в службата която заема а не просто да минава времето да си вземе заплатата.
3 като не му се работи да си подаде оставката.
ако ти се държиш като него твоя работодател колко дълго ще те държи?
или ако се държиш като борисов или сидеров или който и да е от онези нагляри в сегашни и предишни правителства?
и децата ни избягаха в чужбина защото си нямат свестни родители да ги защитим. защото ние не можем да се спогодим едни протести какво точно искаме да постигнем с тях , а какво остава да успеем да наложим мнението си като народ - работодател на правителство и парламент !?!?!?!?!?!??!?!?

цитирай
15. kostadin - Темата за евроизборите може да и...
09.05.2014 20:51
Темата за евроизборите може да интересува само мазохистите.
цитирай
16. fire - kostadin,
09.05.2014 22:56
това също е вярно. Все повече в политиката се набляга на личния келепир, отколкото на общото благо.
цитирай
17. rumyn - zaw12929
04.06.2014 15:48
да ти обадя
клавишна комбинация : "кънтрал" и "+"
ще ти увеличи размера на отворения прозорец.
много си в час със всичко а с елементарни , нужни за решаването на твоите проблеми не си :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fire
Категория: Политика
Прочетен: 233398
Постинги: 56
Коментари: 379
Гласове: 3886
Календар
«  Юни, 2018  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930